Kontrast:Czcionka:

O usłudze:

Co do zasady, każda usługa powinna zostać objęta badaniem ewaluacyjnym, obejmującym zakres wymagany w dokumencie STRATEGIA JAKOŚCI.

Na życzenie Klienta badanie może objąć dodatkowe elementy.

Ewaluacja archiwizowana jest w siedzibie głównej Akademii Słońca.

Wyniki ewaluacji wymagają każdorazowo akceptacji osoby decyzyjnej w zakresie wdrożenia potencjalnych działań naprawczych lub korygujących.

Zakres minimalny ewaluacji obejmuje:

  1. ocenę merytoryczną usługi,
  2. ocenę jakościową usługi,
  3. ocenę osoby prowadzącej/wykonującej usługę,
  4. ocenę logistyki,
  5. możliwość wskazania dodatkowych uwag odnośnie usługi.

Ewaluacja może mieć formę ankietową zawierającą pytania otwarte i/lub zamknięte, co do zasady mierzalne, umożliwiające jednoznaczne wdrożenie działań naprawczych lub korygujących.

Za działania naprawcze lub korygujące wynikające z ewaluacji odpowiedzialny jest Koordynator ds. jakości.

Archiwizacja ewaluacji jest tożsama czasowo ze zleceniem usługi i zapisami w odpowiednich dokumentach, np. umowa.

Akademia Słońca stosuje cykl Deminga – zasadę ciągłego ulepszania (Plan – Do – Check – Act) oraz podstawowe zasady Total Quality Management.

Zapraszamy do kontaktu:

biuro@akademia-slonca.pl

Gotowy by postawić na
kapitał doświadczenia?

Sprawdź co możesz zyskać dzięki współpracy z nami

W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w Polityce Cookies.

Akceptuję