Co do zasady, badanie potrzeb Klienta służy efektywniejszemu dostosowaniu oferty oraz celu (metodą SMART) i zakresu usługi rozwojowo-szkoleniowej przeprowadzanej przez Akademię Słońca (AS) oraz odpowiada standardowi określonemu w dokumencie STRATEGIA JAKOŚCI.
Zakres Badania wymaga każdorazowo akceptacji osoby upoważnionej do podejmowania decyzji wiążących AS i jeśli tego wymagają ustalenia z Klientem – osoby wskazanej w adekwatnych dokumentach (np. zlecenie, umowa).
Badanie przeprowadzone jest w zależności od potrzeb Klienta na poziomie:
Zakres badań, jeśli to możliwe powinien być mierzalny, umożliwiać przeprowadzenie przed i po wykonaniu usługi rozwojowo-szkoleniowej przeprowadzenie ewaluacji w celu określenia zmian, stopnia osiągnięcia celu.
Merytorycznie za opracowanie badania odpowiedzialna jest osoba zaakceptowana przez zespół osób odpowiedzialnych za dobór kadry o odpowiednich kompetencjach do zakresów merytorycznych usług w AS.
Lista metod diagnostycznych jest każdorazowo dobierana i dostosowana do zakresu badań i partykularnych potrzeb Klienta.
Na życzenie Klienta badanie może objąć dodatkowe elementy lub formę, w tym, w wypadku:
Po przeprowadzonych badaniach, AS opracuje wyniki na potrzeby Klienta i swoje. Forma wyników badań dostosowana jest do potrzeb Klienta.
Badania potrzeb i ich wyniki archiwizowane są w siedzibie głównej AS w formie wydruku lub formie cyfrowej. Za archiwację odpowiedzialny jest Koordynator ds. jakości. Okres archiwizacji min. 2 lata lub zgodnie z ustaleniami z Klientem.
Badania są przeprowadzane i archiwizowane zgodnie z obowiązującym prawem, w tym w szczególności z RODO.
Sprawdź co możesz zyskać dzięki współpracy z nami